poniedziałek, 22 grudnia 2014

ŚWIECZNIK WIGILIJNY


Kartonowa choinka czemu nie :)

malowane małą raczką mojej córci  białą  farbą ścienną bo taka akurat była :) + klej wymieszany z brokatem .

Jeśli leżą u was stare tralki lub drewniane toczone elementy to możecie sobie zrobić taki oto świecznik .

świecznik ze starych drewnianych wykończeń ( tralek )




malowane białym akrylem + klej mieszany ze srebrnym brokatem
podstawa z drewnianej pokrywy od słoika 





Napis wyrzeźbiony w drewnie dostaliśmy z mężem w prezencie od szwagra :)
Niesamowite ile to pracy .
POZDRAWIAM WAS WSZYSTKICH ŚWIĄTECZNIE ŻYCZĘ WAM ZDROWYCH SPOKOJNYCH I POGODNYCH ŚWIĄT W GRONIE RODZINY I PRZYJACIÓŁ 
MILOMA 

2 komentarze:

  1. Hej a już myslałam że się nie doczekam u Ciebie postu świątecznego Bardzo podoba mi się świecznik ,ja już się za tralkami oglądałam na allegro bo chciałabym lampę do sypialni zrobic ,ale nowe trochę kosztują ,plus przesyłka i myślę żeby kupic od kogos w pobliżu rzeźbiony stary żyrandol,wtedy też przez środek taka tralka jest już przewiercona na kabel.Taki żyrandol to ma ze 3 lub 4 ramiona ,to by było na dwie lampy i dwa świeczniki hihi,no ale tym zajmę się już po świętach.Wesołych,Pogodnych Świąt życzę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj Adriano , zmobilizowałaś mnie po prostu :)
    Jestem w tej dobrej sytuacji że mieszkam w domu gdzie pali się w piecu a za domem mam szereg bloków . Sąsiedzi pozbywając się mebelków drewnianych przynoszą je po prostu do zutylizowania , stąd moja konsola , tralki , i wiele innych cudów do przerobienia lub odnowienia :) Pozdrawiam Cię serdecznie i życzę wesołych , zdrowych i pogodnych Świąt .

    OdpowiedzUsuń