sobota, 16 marca 2013

Prostowanie kręgosłupa 

No i doczekałam się , po prawie roku oczekiwania dostaliśmy się z dzieciakami na rehabilitację .
Pani w rejestracji  wpisała termin 8 marca , ja szczęśliwa  ooo jak fajnie będziemy dojeżdżać rowerami bo niedaleko jakieś 3 km. A tu masz babo placek wczoraj było -10  :(  . wyjazd rowerami szlak trafił.
             Cała wyprawa na to prostowanie kręgosłupa , kurtki, czapki , rękawiczki , trele morele a miało być tak pięknie na rowerku . Jeździmy samochodem jak na łyżwach bo pod centrum rehabilitacyjnym chyba zapomnieli że jeszcze zima i trza posypać .  No ale nic to damy radę . Jeszcze 3 tygodnie :( 
Przez to prostowanie kręgosłupa z niczym się nie wyrabiam , świąt prawie w ogóle nie czuję . 
W domu bajzel okna brudne . Po prostu masakra .

Udało mi się zrobić wianuszek świąteczny coby przywołać ducha Wielkanocy :)




Wykorzystałam kurczaczki i zajączki z masy solnej które już kiedyś z córcią zrobiłam .

Przyznam się szczerze , że to mój pierwszy wianuszek Wielkanocny nigdy nie robiłam na te święta wianuszków . 



Zawiesiłam go w sypialni , dzięki lampeczkom zrobiło się tak klimatycznie .

Hiacynty i narcyzy już przekwitły ale listki jeszcze jędrne i pięknie zielone więc zebrałam wszystko do jednej doniczki i wyszedł taki  stroik , pod którym cupnął baranek , lub raczej baran bo na tym zdjęciu wygląda dosyć pokaźnie :) 

Tak sobie myślę że jak uschną listki to zasieję pszenicę i też może to fajnie wyglądać . 

Na koniec chcę wam powiedzieć że półeczka z ostatniego posta znalazła miejsce docelowe i zawisła na mojej twórczej ścianie . 

Miałam się wyżywać twórczo i zmieniać wystrój na półeczce co dzień ale jak na razie mam brak weny . 


Pozdrawiam was serdecznie wszystkich i dziękuję za komentarze.


Miloma  





7 komentarzy:

  1. Te temp. sa okropne, ciekawe kiedy ociepli sie, oby jak najszybciej :)
    Wianuszek wyczarowalas sliczny, fajnie wygladaja kwiaty w nim.
    Poleczka znalazla fajne miejsce, super jej tam :)
    usciski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również przesyłam ciepłe pozdrowienia i byle szybko do lata :) Nawet piechotą :)

      Usuń
  2. Bardzo ładny wianuszek, świetny pomysł z tymi lampeczkami, w te ponure dni przedwiośnia na pewno rozweselają wnętrze! Pięknie wygląda też ściana z dekoracjami, obrazkami i półeczką - fajna kompozycja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i przesyłam ciepłe pozdrowienia :)

      Usuń
  3. śliczny ten wianuszek! i ogólnie tak przyjemnie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Małgosiu, życzę Tobie i Twoim Najbliższym Radosnych i Pogodnych Świąt, oby przyniosły chwile wytchnienia od codzienności i dały radość ze spotkań rodzinnych.
    Uściski,
    Marta

    OdpowiedzUsuń