niedziela, 17 lutego 2013

Nowe życie konsolki 


Konsolka dostała nowy image mam nadzieję że wam się spodoba ;) 
Ogromną radość sprawiła mi praca przy tym mebelku . Roboty oj troszkę było, przez jakiś czas prawie zamieszkiwałam warsztat . Do samego końca nie mogłam się zdecydować jaki będzie efekt końcowy .
Jak już zdarłam farbę olejną i odkryłam drzewo to mi troszkę żal się zrobiło że znów ją pomaluję i tak się zastanawiałam ale efekcie końcowym wygrała przecierka .








Jak już zdążyliście zauważyć konsolka nie ma gałek będę miała do was wielką prośbę doradźcie mi proszę bo mam dylemat . Wybrałam w Ikea dwie gałki i nie wiem które wybrać jeśli możecie poradźcie 
ta chromowana 


Czy ta biała ceramiczna 







Będę wam bardzo wdzięczna za rady :) 

A konsolka przed zmianami wyglądała tak:



Kosz który widać na zdjęciu również dostał nowe życie , bardzo stary rodzinna pamiątka po nieżyjących już dziadkach mojego męża . Wysłużony z połamaną rączką . Kiedyś pamiętam babcia trzymała w nim warzywa 

a  teraz ja będę w nim trzymać moje druciane robótki :)




Życzę wszystkim podczytującym mojego bloga udanej niedzieli .
Pozdrawiam was serdecznie 
Miloma 



5 komentarzy:

  1. Metamorfoza genialna! Świetny pomysł z tymi snycerskimi dodatkami, no i przemalowanie znakomicie wyszło! Gałeczki dałabym porcelanowe. Mam podobnego grata w piwnicy, chyba zaraz się za niego zabiorę, zmotywowałaś mnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To do pracy :)
      U mnie teraz jest w kolejce okrągły stolik kawowy już nie mogę się doczekać:)
      Pozdrawiam
      Gosia

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. dziękuję :) Miód na moje serce
      Pozdrawiam
      Gosia

      Usuń
  3. Hej przez przypadek natrafiłam na Twojego bloga ,mam taką samą konsolke, tez ją własnorecznie odnowiłam , jak ją kupiłam cala była pokryta czarną farbą olejną z zaciekami, zerknij jak mi wyszło bo twoja jest super taka bardziej prowansalska,moja raczej skandynawska.Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do znajomych

    OdpowiedzUsuń