sobota, 9 lutego 2013


Krzesło odnowione 










Krzesło zostało porządnie potraktowane szlifierką . 
Piszę porządnie ponieważ było pokryte dość grubą warstwą wosku który nie chciał się zupełnie zmatowić .
Następnie całość pomalowałam rozcieńczoną farbą akrylową w szarym kolorze.
Końcowa warstwa to biała rozcieńczona farba akrylowa . Technika końcowa to tylko pobielenie za pomocą gąbki . Nadmiar farby ściągałam flanelową ściereczką .







Krzesełeczko trafi do dziecięcego pokoju mojej córci .
Brak było czegoś ładnego do siedzenia przy biurku.
Długo zastanawiałam się nad kupnem czegoś stosownego i w rozsądnej cenie , przeciągałam zakup w nieskończoność bo albo cena nie ta , albo coś tam innego nie tak .
A że krzesła kuchenne zmieniałam w zeszłym roku i stare powędrowały do garażu na wieczne zapomnienie , więc przypomniałam sobie o nich i jedno odnowiłam na potrzeby córci . 
Zostały jeszcze 3 kto wie może jeszcze skuszę się na odnowienie :)







Podusię uszyłam z  kuponu grubej bawełny , kupionej za całe 7zl. w SH.
Dołem doszyłam bawełnianą koronkę coby nabrało troszkę księżniczkowego klimatu :)
Moja 7- letnia córcia jest jeszcze na etapie księżniczek i wszystko musi być księżniczkowe .




                       


W tle widać okrągły stolik kawowy , jest to następny mój projekt który czeka na swoją kolejkę.
Jeszcze musi cierpliwe poczekać bo roboty mi się troszkę nazbierało.
Pewnego deszczowego dnia będąc na spacerze z M zauważyłam jak mókł u kogoś na podwórku , a że to sąsiad szwagra no to szfagier wybiadolił go dla mnie za dziesięć złotych :) Nie pamiętam kiedy się tak ostatnio cieszyłam . Taki jakiego szukałam i w ogóle cudny dębowy.  Ah !!!


Pozdrawiam wszystkich podczytujących !
Do zobaczyska 
Aha skrzyneczka którą pokazywałam w ostatnim poście już się robi ale jeszcze kilka detali muszę zakupić więc zaprezentuję innym razem .
Jeszcze raz pozdrawiam 

Miloma 

4 komentarze:

  1. Jakimi farbami malujesz mebelki?

    OdpowiedzUsuń
  2. Adriano dekoral akryl + barwniki . Często rozcieńczam dla uzyskania efektu oraz robię przecierki .

    OdpowiedzUsuń