piątek, 22 lutego 2013

Bawełniane impresje

Bawełna  , Len, wełna ....

Natura daje nam tyle możliwości . Fascynują mnie tkaniny z tworzyw naturalnych .
Patrząc na materiał pierwotny z którego powstaje produkt wręcz nie można uwierzyć ,że kiedyś było rośliną lub sierścią zwierzęcia . 
Faktura , splot który otrzymujemy jest tak niewiarygodnie piękny .
 Tak sobie myślę że sztuczne włókna nigdy nie dorównają naturalnym bo to co stworzyła przyroda jest nie do podrobienia .





U mnie ostatnio jest bawełniano 
Obłożyłam się sznurem bawełnianym grubym i tworzę .
Coraz to nowe przychodzą do głowy pomysły 
Powstał dywanik tutaj

Powstała poduszka która mnie zaskakuje ponieważ w zależności od wkładu przyjmuje różne formy była poduszką teraz jest wałkiem , ale już są plany coby zrobić z niej siedzisko .
Może kiedyś  zrobię fotki w różnych wersjach i zamieszczę .



a teraz skończyłam torbę 






Wyszła duża, na format A4 , już się cieszę nareszcie wszystko się pomieści :)
No i uprać będzie można w pralce kiedy się pobrudzi .










Zapinanie w pierwszej wersji było na guzik , ale nie byłam do końca zadowolona , więc w przypływie weny powstał guzik na szydełku z pętelką w kształcie kwiatka :)




Chciałam bardzo podziękować tutaj Marcie z Meis Ideis oraz Kasi z Dobre Projekty za wsparcie i motywacje w tworzeniu tego bloga ;)
Bardzo dziękuję dziewczyny 


Pozdrawiam Serdecznie 
Gosia 





8 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuję . Bardzo się cieszę że się podobało :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Torba super! zapięcie kawitkowe bardzo mi się podoba, i te koraliki bardzo uroku dodają... czy mogę troszkę odgapić i wydziergać sobie podobną na lato???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "kwiatkowe" miało być, z przejęcia tak mi się literki poplątały :)

      Usuń
  3. Gosiu, jak miło. Dziękuję!
    Kawał dobrej roboty z tą torbą!
    Ja też mam za sobą wydzierganie torby na drutach. To były stare hipisowskie czasy :). Zrobiłam jej jeszcze podszewkę, bo bałam się, że będzie się wyciągać pod wpływem obciążenia.

    Trzymaj się ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam zamiar Kasieńko zrobić wkład i dodać kieszonkę na telefon którego wciąż szukam i portfel :)
      Pozdrawiam

      Usuń
    2. Gosiu, co tu tak cicho?
      Pozdrawiam serdecznie ze słonecznego dzisiaj Gdańska :)

      Usuń
  4. Gosiu, to ja dziękuję, że dzielisz się z nami swoimi talentami:) Torba super, nigdy nie używałam takich nici, efekt bardzo fajny i tak równiutko robisz.
    Dzięki za info na temat stewii, może w tym roku się uda:)
    buziaki,
    Marta

    OdpowiedzUsuń