środa, 30 stycznia 2013

Lampa c.d.






Zapomniałam całkiem w ostatnim poście napisać co ja tak w ogóle z ta lampa zrobiłam ( gapa ze mnie )
proszę o wybaczenie jestem tu początkująca a więc :
  • Pierwotna forma kinkietu była  zwieńczeniem do dołu , ja ją odwróciłam bo tak mi się bardziej podobało .
  • podstawa i zwieńczenie było w naturalnym kolorze drewna , zmatowiłam całość papierem ściernym i pomalowałam farbą akrylową wodną metodą suchego pędzla
  • następnie zrobiłam przecierkę 
  • kinkiet nie posiadał klosza , więc uszyłam z białego płótna i zwieńczyłam bawełnianą koronką 
i to  wszystko , a potem jeszcze musiało nabrać mocy prawnej coby M powiesił na ścianie :)
Pozdrawiam serdecznie 

1 komentarz:

  1. Gosiu, gratuluję jeszcze raz decyzji o starcie w blogowy świat. Trzymam kciuki!
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń