poniedziałek, 28 stycznia 2013

Kreatywna strona mojego życia 

Mój pierwszy post ... ale wymysliłam nazwę :)  nawet nie wiecie ile się nad tym zastanawiałam .
Przebrnęłam przez wszystkie zawiłości tworzenia bloga , nie powiem że było łatwo ,ale nic to cel uświęca środki . Zapytacie dlaczego postanowiłam pisać bloga ?  Ponieważ chciałam dołączyć do blogerskiej rodziny. Kiedyś bardzo przypadkowo natknęłam się na bloga który mnie zafascynował , potem poznałam następnych blogujących . Podpatrywałam z zachwytem .Okazało się że są ludzie którzy myślą tak jak ja
 i żyją tak jak ja . Nie byłam już sama ,to wspaniałe uczucie .  Więc jestem tu i mam wielką nadzieję że kiedyś ktoś czytając mojego bloga pomyśli tak samo :) .
Trochę szyję , trochę drutuję , szydełkuję , odnawiam meble , jestem wielką fanką tworzenia czegoś z niczego . Zawodowo jestem dietetykiem więc może czasem pojawi się post o zdrowym żywieniu .

U mnie w domku już wiosennie.
A ja czuję w kościach że idzie wiosna , zaczynam się budzić ze snu zimowego .
 
Pozdrawiam was serdecznie 
Miloma 

1 komentarz:

  1. Witaj Gosieńka, jak się cieszę, że do nas dołączyłaś:)) Publiku posty i pokazuj nam swoja twórczość:) Postaram się przy najbliższej okazji zarekomendować Twój blog u siebie, zamieść jeszcze kilka wpisów, a zobaczysz jak Cię będziemy licznie odwiedzać:) Powodzenia,
    Marta

    OdpowiedzUsuń